Бележник
Покажи повече Добавете
Бележник
  • За професионална консултация
  • Обадете се
0889 70 70 70

Спорт у дома – пести времето и парите ви

A A A

Спорт у дома – пести времето и парите ви

Спортът е здраве, а в наши дни се превръща и в мода. Все по-голяма част от хората посвещават немалка част от свободното си време на фитнеса, на тренировки като канго джъмпс, пилатес или аеробика, на тичане в парка и походи в планината. Но вплитането на подобни активности в натовареното ежедневие остава трудно за мнозина. Част от тези дейности налагат отделянето на постоянно крило в месечния бюджет. Освен това са изключително времеемки, особено за хората в големите градове. В някои случаи е необходимо човек да отдели повече от час само за стигане и прибиране от залата, парка или планината, и отделно време за самата тренировка. 

Чудесно решение на финансовия и времевия проблем е спортуването вкъщи.

1. Пространството

Дори и да не разполагате с цяло свободно помещение, което да превърнете в домашен фитнес, не се отказвайте. Винаги бихте могли да обособите ъгъл за тренировки във всекидневната, спалнята или коридора си. Ако разполагате с таван, мазе или гараж със стари непотребни вещи, бихте могли да се отървете от тях и да ги заместите с приспособления за тренировки. 

Разбира се, съществува вариант да нямате никакво място за спортни съоръжения. В такъв случай за вас са подходящи аеробните занимания, които не изискват нищо повече от пространство, в което свободно да разперите ръце. А в интернет ще откриете множество идеи за конкретни упражнения.

2. Уредите

Закупуването на фитнес уреди за вкъщи може и да ви се стори скъпа идея, но ви гарантираме, че по този начин пестите пари. Вместо да плащате месец след месец абонаментни карти за фитнеси и спортни зали, ще платите веднъж, а ще ползвате придобивката си с години. Кростренажор, велоергометър, пътека за бягане, топка за пилатес – това са едни от най-разпространените спортни съоръжения за дома. Други по-малки приспособления, които няма да заемат пространство, са гиричките и ластикът. Добра работа ще ви свърши и постелката, на която да правите упражнения. 

Ако е възможно, поставете тези приспособления пред огледало, за да наблюдавате дали извършвате правилно упражненията. 

Друга интересна идея е шведската стена, която можете лесно да монтирате вкъщи. Тя е подходяща за закачане на халки, за упражнения с ластик и много други.

Ако сте от най-запалените фитнес любители, нищо не пречи да си вземете голям лост и тежести, с които да тренирате за бицепси вкъщи. Препоръката ни е само да поставите татами (дебела постелка) на пода, за да не пречите на съседите, когато пускате тежестта на земята. 

3. Не забравяйте за природата

И все пак най-важното е да сте здрави и да изпитвате удоволствие от тренировките. Ако спортните зали лесно могат да се заменят с импровизиран фитнес у дома, то с парковете и планините това е невъзможно. Затова и ви препоръчваме да отделяте поне част от спестеното време за стигане до фитнеса за тренировки или поне разходки сред природата. Благотворният ефект за духа и тялото ви от тях няма как да бъде постигнат на закрито. 


 

Здравейте,
Моята ИМОТЕКА ви помага да търсите имоти бързо и лесно:

Само на присъединилите се към „Моята ИМОТЕКА” се ангажираме да изпращаме актуална информация и добри съвети, които ви помагат да сключите изгодна сделка. Не пропускайте тази полезна възможност, регистрирайте се сега!

Оставете това за друг път

Ние се ангажираме да предоставим на клиентите си добри съвети, които ще им помогнат да сключат изгодната за тях сделка.

Отказвам се


На посочения email адрес ще получите линк и инструкции за смяна на паролата.