лесно и успешно закупуване на имот

5 стъпки за лесно и успешно закупуване на имот

1. Консултация с брокер

Консултантите по недвижими имоти могат да представят реалистична оценка на пазара: цени, търсене, предлагане, предстоящи промени в градската среда, плюсове и минуси на кварталите, необходими документи, които продавачът трябва да предостави на съответния купувач. Брокерът на недвижими имоти е този, който най-правилно ще оцени даден имот и ще ви посъветва струва ли си исканата сума пари. Ако си търсите дом, със съдействието на професионалист най-лесно и ефективно ще си изясните какви са параметрите на желания от вас имот: цена, вид, квадратура, местоположение.

2. Огледи

След като сте сигурни какво търсите, идва ред на огледите. Всяка седмица в Имотека се регистрират над 500 купувачи. Нашите експерти откриват най-подходящото жилище за всеки от тях, като се придържат към вече заявените от тях критерии. След това ги придружават по време на огледите и спомагат за сключването на възможно най-изгодната за купувача сделка. Това пести време, а и осигурява безопасност и сигурност на клиента.

3. Проучване на възможности за жилищен кредит и застраховка

Имотите са голяма финансова инвестиция и хората често не разполагат с цялата сума пари наведнъж. Вариант за такива случаи е закупуването на жилище чрез ипотека. Имотека работи в сътрудничество с най-големия кредитен център в България, който е и част от групата на AG Capital. Tака че отпускането на жилищен кредит за клиентите ни е лесно, бързо и без притеснения. Освен това нашите брокери помагат в избирането на най-подходящия застрахователен пакет за всеки конкретен имот.

4. Консултация с юрист

След като финансовата част на въпроса е изяснена, идва ред на юридическата. За да сте сигурни, че документите по имота са изрядни и заедно с него не се сдобивате с чужди задължения, е препоръчително да се консултирате с правен специалист. Имотека разполага със собствен екип от юристи, специализирали в сделки с недвижими имоти. Тяхното експертно мнение присъства от началото до края на всяка една сделка и клиентите могат да разчитат на съдействието им при всеки възникнал казус около покупко-продажбата.

5. Подготвяне и подписване на документи

И накрая настъпва времето да подпишете. Част от работата на брокера е да състави договор за покупко-продажба, да насрочи среща с нотариус и по всяко време да защитава интересите на клиента си. По този начин за вас остава само да посочите желаното от жилище и да подпишете. Търсенето, обикалянето и бюрокрацията остават за нашите брокери.