5 стъпки за лесно и успешно закупуване на имот

лесно и успешно закупуване на имот

1. Консултация с брокер

Консултантите по недвижими имоти могат да представят реалистична оценка на пазара: цени, търсене, предлагане, предстоящи промени в градската среда, плюсове и минуси на кварталите, необходими документи, които продавачът трябва да предостави на съответния купувач. Брокерът на недвижими имоти е този, който най-правилно ще оцени даден имот и ще ви посъветва струва ли си исканата сума пари. Ако си търсите дом, със съдействието на професионалист най-лесно и ефективно ще си изясните какви са параметрите на желания от вас имот: цена, вид, квадратура, местоположение.

2. Огледи

След като сте сигурни какво търсите, идва ред на огледите. Всяка седмица в Имотека се регистрират над 500 купувачи. Нашите експерти откриват най-подходящото жилище за всеки от тях, като се придържат към вече заявените от тях критерии. След това ги придружават по време на огледите и спомагат за сключването на възможно най-изгодната за купувача сделка. Това пести време, а и осигурява безопасност и сигурност на клиента.

3. Проучване на възможности за жилищен кредит и застраховка

Имотите са голяма финансова инвестиция и хората често не разполагат с цялата сума пари наведнъж. Вариант за такива случаи е закупуването на жилище чрез ипотека. Имотека работи в сътрудничество с най-големия кредитен център в България, който е и част от групата на AG Capital. Tака че отпускането на жилищен кредит за клиентите ни е лесно, бързо и без притеснения. Освен това нашите брокери помагат в избирането на най-подходящия застрахователен пакет за всеки конкретен имот.

4. Консултация с юрист

След като финансовата част на въпроса е изяснена, идва ред на юридическата. За да сте сигурни, че документите по имота са изрядни и заедно с него не се сдобивате с чужди задължения, е препоръчително да се консултирате с правен специалист. Имотека разполага със собствен екип от юристи, специализирали в сделки с недвижими имоти. Тяхното експертно мнение присъства от началото до края на всяка една сделка и клиентите могат да разчитат на съдействието им при всеки възникнал казус около покупко-продажбата.

5. Подготвяне и подписване на документи

И накрая настъпва времето да подпишете. Част от работата на брокера е да състави договор за покупко-продажба, да насрочи среща с нотариус и по всяко време да защитава интересите на клиента си. По този начин за вас остава само да посочите желаното от жилище и да подпишете. Търсенето, обикалянето и бюрокрацията остават за нашите брокери.

Често задавани въпроси

Тежести на имот: Какво представляват?

Какъв е процесът на закупуване на имот?

Кога ще ви се наложи да извадите удостоверение за тежести на имот?

Как се изчислява данъчна оценка?

Трябва ли да плащам данък при продажба на втори имот?