Офис под наем или купен имот - кое е по-практично?

Офис под наем или купен имот

Имате интерес към офис център? Ние сме тук, за да ви помогнем с избора на най-добрия за вас офис под наем. Можете да се доверите на нашия екип. Пишете ни. 

 

Офис под наем: София - малък или голям? 

Намирането на офис може да се окаже не лека задача. С оглед на това да направите процеса значително по-лесен за вас, бихте могли да вземете предвид реалните си нужди и изисквания, спрямо които ще зависи успехът на сделката и комфортът ви в ново пространство. 

На първо място, това което е от ключово значение за вас като наематели на офис , е правилният избор на размер. Този фактор бихте могли да съобразите според големината на екипа от хора, който най-активно ще използва помещението. Някои компании имат служители, които работят изцяло дистанционно и следователно не се нуждаят от бюро в офиса. По-малките компании обикновено нямат нужда от прекалено обширни пространства, за да извършват работните си дейности пълноценно. От друга страна големи корпорации  с многобройни служители биха се чуствали най-комфортно в просторен офис.  

Тярбва да имате предвид, че по-големи пространства изискват повече разходи - за поддръжка, почистване, организация, охрана, асансьор и т.н., тъй като най-често се намират в бизнес центрове.  Те обикновено се характеризират и с по-високи месечни такси за наем.  

Поради тези фактори, когато изчислявате бюджета, който бихте могли да отделите за наемане на офис, бъдете прецизни и включете всички потенциални аспекти, които могат да се окажат разход. Нашият съвет е да отделите средства дори и за непредвидени обсотоятелства. По този начин ще бъдете подготвени за всякакви ситуации.  

За разлика от гореизброените фактори, малките офис пространства не се нуждаят от по-мащабна поддръжка и отделяне на допълнителни средства за това. Наемните цени поддържат по-ниски нива, тъй като размерите не предразполагат към работа на по-големи екипи. 

Отговорът на въпроса дали да наемете или да закупите помещение за работа се корени основно в размера на финансовите възможности, с които разполагате. От друга страна, преценете дали компанията ви се нужде от постоянно пространство, какви са бъдешите ви планове и възможно ли е да се наложи смяна на офиса след време.  

 

 

Избор на подходящ офис център 

Независимо от това дали офисът ще бъде малък, голям, под наем или закупено пространство, местоположението му следва да бъде достъпно и преценено спрямо възможностите за придвижване на служителите. По-малките екипи могат значително по-бързо и лесно да определят изискванията си, докато при по-обширните колективи решението понякога може да бъде взето на по-високо ниво. Има случаи в които големите офис центрове се намират в по-отдалечени части на града, но могат да се характеризират с изградена транспортна мрежа и/или паркоместа за автомобили, което позволява придвижване на хора, които живеят на  по-големи разстояния. По отношение на локацията, можете да вземете предвид удобствата и услугите, които предлага районът - заведения, услуги, които биха послужили спрямо естетсвото на работа или близост до институции. 

 

 

Идеалният офис под наем, според нуждите 

Най-подходящият офис за вас и вашата компания, ще бъде този, който изпълнява всичките ви изисквания за комфорт. Най-важно по отношение на офис пространствата е това те да позволяват пълноценното и безпроблемно извършване на ежедневните работни задължения на всеки един служител. Възможно е някои хора да се нуждаят от отделени помещения за срещи или по-конфиденциални ангажименти.  

Освен размерът на помещението, удобствата и възможностите, които предлага то, също са от значение. Ако искате самостоятелно да обзаведете офиса, с ваши мебели, то тогава можете да се насочите към необзаведени офиси или такива с много малко налично обзавеждане. По този начин ще имате свободата да направите вида на офиса си по ваш вкус, достатъчно удобен и практичен според вашите изисквания и тези на екипа ви. 

На последно място тук, но определено не и по важност, заства финансовият фактор. Без значение дали купувате или наемате офис, тази инвестиция трябва да е изчислена спрямо реалните възможности и по начин, който няма да натовари бюджета. 

 

 

Какво трябва да знаем, когато избираме офис? 

Процесът по избиране на идеалния нов офис за вашата компания може да се окаже сложна задача, основно поради наличието на множество обяви и офис центрове, от които да избирате. Първата стъпка, за да избегнете грешки, е да определите колко хора ще работят и каква квадратура на пространството ще бъде удовлетворяваща за оптималното извършване на работните дейности.  

Когато разглеждате обяви, не пропускайте да направите проучване на пазара на офиси. Запознайте се с цените и офертите на помещения, които имат близки характеристики на вашето търсене. Нашият съвет е да се консултирате с професиоанлист в сферата на недивижимите имоти, който да извърши това изследване. Имотека е компания, която е утвърден лидер на пазара, с екип от опитни брокери, готови да отговорят на всичките ви въпроси и изисквания по отношение на офисите. Имотните агенти познават актуалните пазарни тенденции и могат да ви насочат в най-правилната посока според нуджите ви. 
 

Често задавани въпроси

За колко време се одобрява ипотечен кредит?

Как се декларира доход от наем?

Какви документи са необходими за вземането на ипотечен кредит?

За колко време се отпуска ипотечен кредит?

Кой е отговорен за внасяне на данъка от наем?