Имате интерес към офис център? Ние сме тук, за да ви помогнем с избора на най-добрия за вас офис под наем. Можете да се доверите на нашия екип. Пишете ни.
Намирането на офис може да се окаже не лека задача. С оглед на това да направите процеса значително по-лесен за вас, бихте могли да вземете предвид реалните си нужди и изисквания, спрямо които ще зависи успехът на сделката и комфортът ви в ново пространство.
На първо място, това което е от ключово значение за вас като наематели на офис , е правилният избор на размер. Този фактор бихте могли да съобразите според големината на екипа от хора, който най-активно ще използва помещението. Някои компании имат служители, които работят изцяло дистанционно и следователно не се нуждаят от бюро в офиса. По-малките компании обикновено нямат нужда от прекалено обширни пространства, за да извършват работните си дейности пълноценно. От друга страна големи корпорации с многобройни служители биха се чуствали най-комфортно в просторен офис.
Тярбва да имате предвид, че по-големи пространства изискват повече разходи - за поддръжка, почистване, организация, охрана, асансьор и т.н., тъй като най-често се намират в бизнес центрове. Те обикновено се характеризират и с по-високи месечни такси за наем.
Поради тези фактори, когато изчислявате бюджета, който бихте могли да отделите за наемане на офис, бъдете прецизни и включете всички потенциални аспекти, които могат да се окажат разход. Нашият съвет е да отделите средства дори и за непредвидени обсотоятелства. По този начин ще бъдете подготвени за всякакви ситуации.
За разлика от гореизброените фактори, малките офис пространства не се нуждаят от по-мащабна поддръжка и отделяне на допълнителни средства за това. Наемните цени поддържат по-ниски нива, тъй като размерите не предразполагат към работа на по-големи екипи.
Отговорът на въпроса дали да наемете или да закупите помещение за работа се корени основно в размера на финансовите възможности, с които разполагате. От друга страна, преценете дали компанията ви се нужде от постоянно пространство, какви са бъдешите ви планове и възможно ли е да се наложи смяна на офиса след време.
Независимо от това дали офисът ще бъде малък, голям, под наем или закупено пространство, местоположението му следва да бъде достъпно и преценено спрямо възможностите за придвижване на служителите. По-малките екипи могат значително по-бързо и лесно да определят изискванията си, докато при по-обширните колективи решението понякога може да бъде взето на по-високо ниво. Има случаи в които големите офис центрове се намират в по-отдалечени части на града, но могат да се характеризират с изградена транспортна мрежа и/или паркоместа за автомобили, което позволява придвижване на хора, които живеят на по-големи разстояния. По отношение на локацията, можете да вземете предвид удобствата и услугите, които предлага районът - заведения, услуги, които биха послужили спрямо естетсвото на работа или близост до институции.
Най-подходящият офис за вас и вашата компания, ще бъде този, който изпълнява всичките ви изисквания за комфорт. Най-важно по отношение на офис пространствата е това те да позволяват пълноценното и безпроблемно извършване на ежедневните работни задължения на всеки един служител. Възможно е някои хора да се нуждаят от отделени помещения за срещи или по-конфиденциални ангажименти.
Освен размерът на помещението, удобствата и възможностите, които предлага то, също са от значение. Ако искате самостоятелно да обзаведете офиса, с ваши мебели, то тогава можете да се насочите към необзаведени офиси или такива с много малко налично обзавеждане. По този начин ще имате свободата да направите вида на офиса си по ваш вкус, достатъчно удобен и практичен според вашите изисквания и тези на екипа ви.
На последно място тук, но определено не и по важност, заства финансовият фактор. Без значение дали купувате или наемате офис, тази инвестиция трябва да е изчислена спрямо реалните възможности и по начин, който няма да натовари бюджета.
Процесът по избиране на идеалния нов офис за вашата компания може да се окаже сложна задача, основно поради наличието на множество обяви и офис центрове, от които да избирате. Първата стъпка, за да избегнете грешки, е да определите колко хора ще работят и каква квадратура на пространството ще бъде удовлетворяваща за оптималното извършване на работните дейности.
Когато разглеждате обяви, не пропускайте да направите проучване на пазара на офиси. Запознайте се с цените и офертите на помещения, които имат близки характеристики на вашето търсене. Нашият съвет е да се консултирате с професиоанлист в сферата на недивижимите имоти, който да извърши това изследване. Имотека е компания, която е утвърден лидер на пазара, с екип от опитни брокери, готови да отговорят на всичките ви въпроси и изисквания по отношение на офисите. Имотните агенти познават актуалните пазарни тенденции и могат да ви насочат в най-правилната посока според нуджите ви.