Само преди 100 години кв. Лозенец не е съществувал, а днес е в топ 3 на предпочитаните райони за живеене в София.
Средната цена на кв.м тук е 2065 евро, а един имот се продава за 3 месеца с около 6 огледа. На нашия сайт можете да видите всички предложения за имоти в кв.Лозенец и директно да заявите оглед.
Коя е най-подходящата локация за живеене във Варна?
Когато търсите да закупите имот във Варна, то най-подходящият квартал за вас следва да бъде преценен спрямо личните ви нужди и предпочитания. Ако ежедневеито ви е свързано с градската среда, бихте могли да съсредоточите търсенето си около централните или близки до центъра райони. От друга страна, ако търсите спокойствие и тишина, насочете се към малко по-отдалечените квартали, близки до природата.
Кой тип имоти са най застрашени от скок на цените?
Най-застрашени от скок на цените през следващите години са имотите, които комбинират ограничено предлагане и високо търсене, както и тези, които са пряко свързани с въвеждането на еврото, инфраструктурното развитие и интереса на чуждестранни купувачи. Ако планирате инвестиция или покупка, добре е да действате стратегически, навреме и с реалистична оценка на пазара.
Какви документи са необходими за вземането на ипотечен кредит?
Документите за кандидатстване за ипотечен кредит включват: лична карта, удостоверение за доходи (служебна бележка или данъчна декларация), предварителен договор за покупка на имот, документи за собственост на имота, оценка на имота от лицензирани оценители и други документи, изисквани от банката.
Колко струва прехвърляне на имот чрез покупко-продажба?
Разходите при прехвърляне на имот чрез покупко-продажба в България обикновено включват:
Местен данък за придобиване на имот: Размерът му се определя от общината и варира между 0.1% и 3% от продажната цена или данъчната оценка на имота (по-високата от двете).
Нотариални такси: Определят се по тарифа, базирана на стойността на имота. Таксата може да бъде между 0.1% и 1.5% от цената.
Такса за вписване в Имотния регистър: Обикновено е 0.1% от стойността на имота.
Допълнителни разходи: Включват изготвяне на необходимите документи, удостоверения и други административни такси.
Общата сума на разходите при прехвърляне на имот може да варира между 3% и 4% от стойността на имота.
Как да направим проверка за тежести на имот онлайн?
Проверката може да бъде осъществена и чрез бърза електронна справка в електронния имотен регистър към Агенция по вписванията. Преимуществото при нея е, че купувачите могат да я получат непосредствено преди сключването на предварителния договор за покупко-продажбата на недвижим имот, а също така и преди реализирането на финалната сделка, за да бъде информацията с възможно най-актуално съдържание.
Справката е хронологична таблица с всички вписвания, касаещи съответния недвижим имот: продажби, учредени вещни права, законни и договорни ипотеки, възбрани, замени, делби, искови молби, отбелязвания, договори за наем и др. Отбелязани са и страните по тези сделки, както и информация къде да бъдат открити документите в архивите на Имотния регистър.